לקו''ת פרשת נשא, 'ביאור' על פסוק נשא
- תגיות: ג ידות , תורה ומצוות
- 2 תגובות
- שלח שאלה או תגובה
כ
איל לוי אומר:כ סיון התשפ
הבנה בעניין המור דבשמן המשחה והקטורת
לא הבנתי, שלכאורה לפי המתבאר במאמר ישנו המור שבקטורת (שהוא העלאה וגם ההמשכה שעל ידו היא לאצילות) והוא קודם למור שבשמן המשחה (שהוא המשכה). ואילו בסדר העניינים זה היה הפוך, קודם משחו את מזבח הקטורת ורק לאחר מכן הקטירו עליו.
שלח תגובהאיל לוי אומר:כ סיון התשפ
הבנה בעניין המור דבשמן המשחה והקטורת
לא הבנתי, שלכאורה לפי המתבאר במאמר ישנו המור שבקטורת (שהוא העלאה וגם ההמשכה שעל ידו היא לאצילות) והוא קודם למור שבשמן המשחה (שהוא המשכה). ואילו בסדר העניינים זה היה הפוך, קודם משחו את מזבח הקטורת ורק לאחר מכן הקטירו עליו.
שלח תגובה